Nástroje ve výuce

Na podobě těchto stránek nyní pracujeme. Od září zde najdete nový obsah :-).

Kahoot

  • Webová aplikace založena na principu gamifikace;
  • Pedagog vytvoří/převezme test;
    • promítne informaci o testu –> studenti přes Kahoot.it naťukají číselný kód;
    • pedagog spustí časový test (lze testovat online či pro konkrétní období —> otázky s variantami odpovědí vidí student pouze na plátně, na zařízeních se studentům zobrazují pouze barevné obrazce vztahující se ke konkrétní odpovědi;
  • Kahoot lze používat ve webovém prohlížeči či jako aplikaci (Google Play; App Store)
  • Nápověda pro využívání Kahoot

Z počátečních výzkumů je Kahoot nástrojem pro učení, interakci a zapojení studentů (dynamika, postoje, výkony, motivace):

Máte-li zájem o licenci apod., prosím, napište na email: ezdroje@lfmotol.cuni.cz či volejte l. 5844 (Mgr. Drahomíra Dvořáková).

Mentimeter

  • nástroj pro ověřování znalostí, zpětné vazby;
  • anonymní přihlášení studentů číselným kódem nebo QR kódem;
  • verze zdarma umožňuje max. dvě otázky (questions) a 5 kvízů (quizzes) na jednu prezentaci;
  • tutoriál seznámení s videem;
  • porovnání Kahoot a Mentimeter.